090806

Hej! Igår kväll när jag och Steph skulle åka hem på moppen, så hann vi åka till rondellen i Kinna innan däcket fuckade. Haha! Jag har nog inte skrattat så mycket på ett bra tag. Och grejen var att vi inte fattade varför det blev punka. Vår första tanke var ju att ringa någon eller att gå till Zarah. Men klockan var ungefär halv fyra när detta hände, så inte så rimligt att ringa och väcka någon. Vi orkade inte heller gå till Zarah, för både jag & Steph ville sova hemma. Så vi ledde moppen till Skene istället. På någon timma bara och alla pauser vi tog, så är jag faktist nöjd. Vi både sa att vi säkert kommer att vara hemma vid fem, halv sex. Men icke! Haha. Nu har jag äntligen en rolig historia att berätta ifrån sommaren. Riktigt skoj var det endå!

Torsdag idag! Fint väder ute och riktigt varmt. Har precis varit ute en stund. Nu sitter jag i min säng och är trött som jag vet inte vad. Dagens planer att passa lillebror och Samah åkte inte med mamma och pappa, så hon är också hemma. Dem vill att vi skall åka och bada om någon timma, vilket jag inte vill. Jag vill åka när Zarah och Steph kommer, känns bäst så. Hehe! Men åh, vi får se. Nu gäller det att duscha och städa! Pussar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0