090804

Hej! Vaknade vid tre idag och jag har sovit så underbart bra inatt. Så otroligt härligt! Längesedan jag sovde såhär bra. Sedan kom mamma in och väckte mej för att min kusin var här och då var det dags att färga håret på henne. Gick bra, hon skulle färga det svart så det var rätt så enkelt. Och nu skall hon strax tvätta ur det och jag skall sätta mej framför speglen och sminka mej. Jag vet inte varför, inget och göra och jag är så otroligt pigg och glad!

Nej. nu skall jag flytta på mitt arsle. Steph eller Zarah, hör av er när ni ser detta. Pussar!

Kommentarer
Postat av: stephanie

hej, duschade men såg sms:et nu ring mig sen ok =]

2009-08-04 @ 17:40:03
URL: http://lastephanii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0