05.48

Precis kommit hem ifrån Borås. Vilken lördag! Jag som skulle vara hemma och kolla på film bara. Det blir aldrig som man tänkt sig. Åkte ifall in till Kinna vid ungefär halv sju och hälsade på Zarah. Sedan gick jag över till Coffe och var med honom, Samah och Cleez. Vi gjorde inget speciellt, kollade på film och de spelade spel. Sedan efter några timmar så gick jag över till Zarah igen. Hände lite grejer, men inget att oroa sig för nu. Jag har ifall inte fått sova och jag är riktigt trött, men endå inte. Jag är lite konstig, hehe. Men jag måste gå och lägga mig!

Var så jävla trött i bilen. Var otroligt skönt att sitta och lyssna på musik på ipoden och bara koppla av för en stund. Få tänka på allt möjligt som flyger runt i huvudet på mig. Och ja, det är extremt mycket jag tänker på. Jobbigt är det, men ibland behövs det nog. Som sagt, jag vet ingenting längre och vad jag vill!

En förvirrad A säger nu godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0