02.41

Min dag har spenderats med att flytta kläder från min ena garderob till den andra och så har jag även rensat lite bland kläderna. Jag skall nog aldrig mer klaga över att jag inte har kläder. När jag hade fått det gjort så mötte jag upp Steph och sedan mötte vi upp Zarah. Vi åt mat på Napoli och sedan gick vi till Hemmakväll för att köpa godis. När det var köpt, så gick vi hem till mig och chillade. Blev lite prat med mamma om allt möjligt. Sedan bestämde vi oss för att gå ut och gå en sväng. Det var så jäkla kallt, men efter ett tag så hade man vant sig. Jag borde inte ens vara ute i detta kalla vädret överhuvudtaget, ifall min hals skulle bli värre. Jag skall ju inte till skolan imorgon som ni förstår kanske, för då hade jag redan legat o sovit. Hehe, men kan inte somna. Jobbigt är det och jag tänker för mycket. Alldeles för mycket. Men ibland behövs det nog.

Nu är det ifall en hel vecka kvar och sedan är det helg igen. Jag kan inte mer än och längta. Måste även tillägga att min mamma fyller år idag. Grattis!

Och jag saknar min pojkvän. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0