00.14

Hej! Idag har jag umgåtts med Cleez. Har varit jättetrevligt faktist, vi har kollat på film och så. Kom hem, eller ja till Zarah för en stund sedan. Steph färgar håret på Zarah just nu och jag sitter vid datorn. Imorgon är jag barnvakt åt min lillebror. Mamma, pappa och Samah skall till Göteborg. Zarah och Steph skall till Borås en snabbis och sedan skall jag åka in och lämna min lillebror, för att han skall nog sova hos Zarah. Vi skall nog bada också, om det blir fint väder. Men det tror jag att det skall, hehe. Jag tänkte även städa mitt rum imorgon, ligger kläder lite överallt och grejer här och där. Inte skoj! Men det funkar alltid att städa när man har hög musik på. Hehe. Vi hörs imorgon. Pussar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0