Yeah, I'm your pusher.

Hello! Dagen har varit bra. Jag & Zarah fick skjuts till Gymnasiet och sedan mötte vi Alexandra. Gick sedan till assbergssalen där Samah och de andra i FN hade debatt. Det var faktist bra! Sedan efter några timmar så hade de rast och jag och Zarah åkte hem. Bytta om och åkte sedan till Kinna för att möta upp Steph och vi gick till Systemet. Efter det s åkte vi hem. Fast vi skildes åt efter att Zarah och Steph tagit sin dagliga cigg på deras speciella ställe. När jag och Zarah kom hem, så åt vi och sedan gick vi och la oss. Vaknade för en stund sedan, det var så gött och få sova. Och, mitt smink var precis som det var förut. Detta är ett mirakel och det var till och med snyggare. Mums! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0