Understand?..

Jag förstår mej faktist inte på vissa personer. Jag vet att man säger att man inte bryr sig om vad folk tycker och tänker om en, men jo det gör man visst. Och den som säger att den absolut inte bryr sig, den tror jag ljuger. Men det är liksom mitt liv och jag förstår inte varför ni väljer att tycka si och sådär om mitt liv. Det är ju inte så att jag bryr mej om vad ni gör, för det skiter jag fullständigt i. Men att vara på samma ställe och kolla på en person så otroligt mycket och sedan gå och snacka på ett annat språk och tro att ingen fattar? Men tro fan att man gör det, jag är ju inte direkt dum i huvudet om ni tror det. Om jag dricker, röker eller nu vad fan i helvete jag gör, så är det fortfarande mitt liv och jag har rätt och göra exakt vad jag vill utan att någon skall dömma mej. Och jag vet att ni även stör er på min ålder, men visst tyck att jag är för liten för och göra si och så, ni får gärna tycka att jag e omogen också, vilket jag vet att ni tycker. Men omogen är något jag absolut inte är, lär känna mig innan ni snackar om vem som är omogen och inte. Ta helt jävla seriöst och skaffa er ett jävla liv och sluta lägga er i andras och snacka. Hur mycket ni än tror, så vet ni inte ett jävla skit om mej. Absolut ingenting, för allt ni säger är ju så jävla falskt! Jag har knappast snackat med er och ändå så öppnar ni era jävla käftar och tror att det är helt okej att göra så. Ni kan ju alltid ta tag i era egna liv och sluta snacka och lägga er i andras. Ni kommer ju inte komma långt med det heller. Förihelvete, väx upp! Ni är fan 19-21 år!! Gash, hur kan man ens med och göra så?

Men jag misstänker ju att vissa aldrig kommer att ändra på sig. Nu har jag fått skriva det jag kände och det är så underbart. Som sagt, man skall nog helst undvika vissa människor! ;) Pusshej!


Kommentarer
Postat av: jimmy

aj då låter inte bra :S::S ngt du vill prata om??

2009-04-10 @ 00:58:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0