Torsdagkväll.

Well, nu är det torsdagkväll och imorgon är det fredag. Skall bli skönt faktist! Äntligen fredag, men veckan har ju gått så fort, så jag kan inte direkt klaga. Idag på tjejföreningen hade vi det jättetrevligt faktist. Det blev otroligt många skratt, men det sägs ju att ett gott skratt förlänger livet. hehe! När Lotta körde hem mig, Julia & Ulla. Så gick vi till ängskolan o mötte Steph & Zarah. Blev lite skratt och sedan gick vi upp till Frölich och efter det så skiljdes vi åt. När jag kom hem så tvättade jag bort sminket o kolla på TV. Skönt och vara hemma, har inte varit det alls idag. Skall strax hoppa i säng, så att jag kommer upp imorgon bitti. Sista dagen på praktiken och när jag har slutat så skall jag köpa present till Julia. Men jag avslöjade vad jag skulle köpa till henne idag, hehe. Ops!

Förövrigt så åker min mamma bort över helgen, är lite surt tycker jag. hehe! Kommer att sakna henne, men javisst jag förstår henne. Visst behöver man semester när man har 5 jobbiga barn! haha. Well, hon förtjänar det ifall!


Jag har funderat, funderat och funderat. Jag vet inte vad jag skall göra, men man skall la alltid göra det som man trivs med och känner att man mår bäst av? Det är så svårt.. Nu skall jag tänka igenom detta riktigt noga o sedan förhoppningsvis somna. Hörs imorgon, puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0