Tisdagkväll

Åh, det har varit en bra dag endå. Jag, Steph och Zarah bestämde oss för att gå upp till Frölich och äta glass. Det gjorde vi, sedan kom Ulla och Julia. Bestämde oss tillslut att gå ner till ängskolan. Vi gick ner dit och chillade. Alltid lika trevligt med massvis av skratt. Efter ett tag kom Stina-Maria, Anna och Lisa. Alltid lika trevligt att få se dem. Nu sitter jag ifall här hemma och skall strax duscha. Inga bra program på TV, bara för att det är jävla ishockey. Fyfan! haha. Imorgon skall jag umgås med Cely & Julia. Tycker det skall bli både roligt och tråkigt. För imorgon är sista dagen jag ser Julia på ett tag. Inte roligt alls ju. Vi som alltid träffas oavsett vad vi planerar o göra. Om det är så att vi bara sitter och är tysta i varandras närvaro. Mjo, inte för att det händer men ah ni fattar la. Vi hörs senare, pusshej lovers!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0