The Hills

Har sesongs premiär idag! Jag och Zarah längtar allt för mycket. Kom ifall hem för en stund sedan, var skönt och vara ute. Ulla ringde mej och sa att de skulle upp till hanatorp o grilla och massa, men jag har ingen lust alls faktist. Vet inte varför, hade ju varit skoj ändå. Men jag fick stå över idag! Väntar just nu på att Zarah skall komma hem, hon är uppe vid banken. Vi får se vad vi hittar på, är alltid gött och bara njuta av varandras sällskap och vi har alltid så sjukt roligt! haha =) Steph också. Nej, nu håller Salem och hans vänner på med massa bilar och har jättehög musik på. Skall kolla läget, vi hörs senare! Pusshej

Jag fick min IFK tröja idag, den är så fin! Skall försöka ta kort på den och lägga upp någondag. Har på mej den nu faktist! =) Älskar den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0