Städa + OC

Nu har jag städat och under tiden så har jag lyssnat på titanic låtarna jättehögt på tvn och sjungit. Efter ett tag så tröttnade jag, så jag satte på OC boxen. Håller på att kolla nu, det är så jävla bra! Jag har även försökt att väcka Zarah, men hon vaknar verkligen inte. haha! Det är otroligt. Ingen är hemma, vet inte vart någon är, men jag tror att pappa jobbar, han nämnde något om det igår. Och jag är hungrig, inte för att pappa är något vidare på att laga mat, men mjo. Så jag har druckit massa Bravo saft! Har även packat ner mina idrottskläder! Åh, idag är jag duktig.. kanske skall plugga också? haha, nej så duktig orkar jag inte vara idag. Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0