Söndagkväll

Hej på er. Nu är jag hemma igen, eller ah kom hem för några timmar sedan. Jag var hos Ulla med Julia och Cely. Det var trevligt, fast jag var ganska så seg. Men blev massa skratt som vanligt. Vi hade Idol / Lets Dance uttagning hos Ulla idag. haha, fyfan! Julia och Ulla både sjöng och dansade för mig och Cely. Så skulle vi avgöra vem som var bäst osv. Det var så jävla roligt. Vi var ute på altanen också, så grannarna började plötsligt undra vad det var för fel på oss. Vi kom fram till att ingen av dem var bra på att varken dansa eller sjunga. Sedan chillade vi bara och snackade om lite allt möjligt. Vid nio tiden gick jag hem, skulle kolla på Sanningens ögonblick och var rätt så seg också. Sitter just nu och tar emot massa låtar, har verkligen bara gamla och tråkiga låtar på datorn just nu. Behöver livas upp! Pusshej





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0