Sex and the City

Hello again! När jag skulle renskriva frågorna ifrån praktiken, så märkte jag plötsligt att jag inte hade kvar lappen med frågorna, attans! Tror att jag har glömt den på praktiken eller så har jag tappat bort den. Men tackar gud att jag ifall har kvar svaren, hehe. Jag skall försöka få tag i ett papper imorgon av C, ifall jag inte hittar mitt egna. Annars har jag inte gjort så mycket av kvällen, fixat håret, varit i affären och kollat på tv. Jag väntar på att SATC skall börja, så att jag sedan kan gå o lägga mig. Är väldigt trött! Gött och få sova i ungefär 8 timmar.. Underbart! Förövrigt så har jag nog hittat en bra present till Julia. Dock tror jag att det är många som kommer att köpa samma present, men det får nog duga ändå. haha! Nej, nu börjar serien. Well, vi hörs imorgon. Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0