Seppe har ångest..

och det är inte skoj!

Jag har inte lagt mej än, blev helt pigg för någon timma sedan så jag bestämde mej tillslut för o inte lägga mej. Sitter just nu och lyssnar igenom låten vi skall repa på om en vecka ungefär. Jag är så jävla äckligt nervös att jag tror att jag skall dö typ! Mjo, det låter ju mysigt Seppe! Nej, jag skoja.. jag är faktist inte nervös, inte än ifall. Samah sover inte hemma ikväll, fan vad gött. Då får jag min säng för mej själv, hatar när hon sover med mig när hon har en egen säng som ligger en liten bit bort ifrån mitt rum. haha, fyfan vilket fiasko inlägg. Men jag tror att ni kan läsa det ändå!

Nu bytte jag låt och lyssnar på Sophia Somajo. Hon är så jävla grym, när jag lyssnar på henne så tänker jag på mig själv. Även när jag ser henne på bilder, video osv, så ser jag mig själv i henne. För vi är båda så snygga, charmiga o coola! ;) haha.. Nej, men helt seriöst! Dock sjunger hon bättre än mig, men jag skall inom kort sjunga LIKA bra som henne. Är något helt otroligt med hennes sångröst, fyhelvete vad grymt hon sjunger! Har ni ingen aning om vem det är, så tycker jag ni skall in på google och ta reda på vem hon är. Jag diggar henne ifall som attans!

I'M YOUR PUSHER, BABE.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0