Seppe är på underbart humör!

Hello på er. Skulle åkt till Borås idag, men sedan så visade sig att pappa hade skadat foten och kunde knappt gå, så han kunde inte köra. Vilket är synd, men vi skall åka in imorgon om affärerna är öppna pga att det är första maj. Well, jag tog min häck och gick till vårat ställe där jag möttes på av Steph&Zarah. Alltid lika roligt att se dessa prickar! höhö. Jag är på underbart humör och är så sugen på att hitta på något idag, men vet inte vad. Får damp! Lyssnar ifall på låten Armin Van Buuren - Going Wrong och missbrukar Spotify. Jag skall strax hänga med till systemet, med Z&S. Förövrigt, så är det äckligt varmt ute, fyfan asså!  Well, nu skall jag sjunga till Takida & Pussycat dolls!! Puss på er lovers och ha en underbar dag! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0