Punkt.

Nu är det paus igen. Hatar när man kollar på film och är så jävla inne i filmen så blir det plötsligt paus. Inte så skoj! Men jag skall ifall strax börja att måla naglarna. Det får bli svart igen. Det är ju så snyggt och passar till allt! Har även kollat bilder på broshan som han visat. Det är bilder han tagit sedan han varit och prövat kostym till hans student. Fy sjutton, vad stilig han var! Visst det är min bror, men han passade sjukt bra i kostym. Skall bli så kul när han tar studenten, han kommer vara så glad! Längtar redan faktist! Förra året var det Zarah som tog studenten, i år är det Salem och nästa år är det Samah. Är skoj att alla tre tar studenten efter varandra, men jobbigt för mamma och pappa som måste hitta presenter och sådant till dem. Höhö, efter Samahs student så får dem vila i några år tills det är min tur sedan. Skall bli fantastiskt!
Känner att jag börjar bli riktigt trött nu, usch. Får ta och lägga mig någongång efter filmen, så att jag är pigg imorgon. Helgen har ju gått så sjukt fort och jag längtar redan tills nästa. En hel vecka kvar, jag lider.

God natt o pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0