Min torsdag

Hej på er! Nu är jag hemma igen efter att ha varit ute en runda med Zarah. Vi har varit ute och gått med våra ipod! Så otroligt skönt.

Ifall vid fem tiden så gick jag, Zarah och Alexandra bort till Steph där vi drack och snackade massa. Sedan vid halv sju så körde hennes pappa oss till Kinnahult där vi mötte upp resten av folket. Blev snack, grillning och massa drickande. Efter några timmar så kände jag och Zarah att vi helt enkelt inte pallade vara kvar, så vi ringde broshan och kollade om han kunde hämta upp oss. Trevlig som han är, så hämtade han och hans vänner upp mig och Zarah och körde hem oss. Lämnade grejerna som vi hade haft med oss och gick sedan upp till Frölich. Efter att vi hade varit uppe vid Frölich så gick vi hem och åt och chillade. Nu skall Zarah strax lägga sig, hon är jättetrött. Vilket jag också är, skall också strax lägga mig hade jag tänkt. På tal om något helt annat! Har även kommit fram till att jag och alkohol funkar inte tillsammans. Är alltid något som går snett! Alkohol+Aliaa funkar bara när man är utomlands, för då mår man aldrig dåligt och fyllan man får när man är utomlands är helt obeskrivlig! haha. Så jag skall sluta dricka alkohol framöver, men det är ju inte direkt att jag går och super varje helg heller, absolut inte. Men när jag väl dricker så. Usch, slut med allt sådant! Det är äckligt, onödigt och förstör bara. Japp, så är det! hehe.

Imorgon är det fredag och hela påsklovet har snart gått. Det har gått riktigt fort, men jag klagar inte för det har faktist varit ett hyffsat bra lov. Nu är det helgen och på måndag vi är lediga, sedan börjar jag att praktisera. Lite ångest, vet inte riktigt om jag vill göra det. Men jag skall nog klara det, denna ångesten kommer la att gå över snart. Nej, nu börjar jag få ont i huvudet igen. Vi hörs imorgon, pusshej och god natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0