Medina - Sagoland.

Åh, den låten är så jävla fin. Kan inte sluta lyssna på den. Kärlekslåtar gör mig deprimerad, brukar hamna där föör ofta nu för tiden. Detta är inte bra! Åh shit, vad jag behöver skriva av mig och prata med någon. Zarah och Steph, jag behöver er nu. Dock så vet jag att ni sover, så vi får ta det imorgon. Gör absolut ingenting, sitter i sängen, har på tvn och lyssnar på musik. Funderar på att lägga mig och när jag vaknat imorgon, så är det hur fint väder som helst. Jag vill härifrån, långt bort härifrån. Orkar inte vara kvar här. Behöver få träffa nya människor som man kan lära att känna! Ge mig sommar nu och ge mej en positivare Aliaa. Hon som alltid ler och är glad! Vad fan har hänt med mig? åååååååååååååh!

Kommentarer
Postat av: stephanie

aliiisha idag tar vi de du får hänga med när vi drar ut lr så okey =] its gonna be ok

2009-04-06 @ 09:16:55
URL: http://lastephaniie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0