Måndagkväll

Hej på er! Nu är jag hemma igen, eller ah kom hem för några timmar sedan. Vi var i affären innan och köpte dricka och massa choklad och gick och satte oss vid ängskolan. Blev att vi pratade om allt möjligt, men mäst om våran resa i sommar. Sedan gick vi till Konsum och köpte mat och gick sedan hem. Sitter just nu och kollar på Två och en halv män och kollar på Harry Potter i pauserna. Har aldrig riktigt varit så insatt i de filmerna, men verkar vara ganska bra endå. haha! Jag börjar vid tio imorgon, härligt. Jag får lite sovmorgon ifall och skall inte lägga mig sent idag, så att jag faktist kommer upp imorgon. Nu kom precis Samah&Alexandra hit! Jag skall sedan ut en stund med Zarah&Steph. Vi hörs imorgon, pusshej! God natt!

Kommentarer
Postat av: Samah

http://www.gratisskor.se/Register.asp?r=7656

2009-04-14 @ 00:26:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0