Jag, Zarah & Steph.

Hello på er! Vilken bra dag det har varit! När jag kom hem från skolan så pluggade jag lite och sedan gick jag, Steph & Zarah till affären och köpte redbull, jordgubbar och bakelser. Sedan gick vi och satte oss på ett nytt ställe, som Zarah & Steph hade hittat och suttit på förut. Det var så otroligt skönt och vi snackade om det mesta, eftersom att vi inte setts på ett tag. Vi spelade även kort, vilket var roligt. Har inte gjort det på ett bra tag. Tillslut insåg vi att klockan var nio och då fick vi rusa hem, eftersom att efterlyst börjar vid nio tiden.. Well, jag har precis ätit mat och kollar på nyheter just nu. Skall torska vid datorn en stund innan det är läggdags och imorgon är det sista dagen i skolan innan det blir en liten lång-helg! Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0