Jag vet inte om jag skall gråta eller skratta!

Jag hatar denna känslan, fyfan för detta. Men åh, vad fan skall man ta sig till?

Samah har FN-rollspelet imorgon och då får man kolla på. Zarah skall dit och ville att jag skulle med. Men nej, självklart kan jag inte göra det pga min jävla fittpraktik. Och mamma vill inte sjukanmäla mej, utan då sa hon att hon gärna kunde ringa till min lärare och berätta om FN-rollspelet osv. Hon tycker tydligen att det är bättre, för då får jag inte frånvaro. Hon är bäst, men inte i detta läget! Jag skall nog försöka övertala henne, men hon var väldigt bestämd när jag berättade. Typiskt! Jag får tala med min far, han kan nog övertala henne!

Nu skall jag fortsätta att platta mitt hår, medans jag kollar på Sex and the City. Påminner mej allt för mycket om våran vardag, haha. ops, helgerna menar jag! ;) Sedan skall jag lägga mig, för att hoppas på att jag är pigg när jag vaknar imorgon morgon och säger " YES! Det är äntligen fredag. "

Puss på er lovers!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0