Jag är glad.

Hej på er. Innan jag gick och la mig innan, så duschade jag. Sedan vaknade jag upp vid fyra på eftermiddagen. Vädret var så fruktansvärt fint ute och det var varmt. Bestämde mig för och ta på mig och gå bort till ängskolan där Zarah och Steph var. Vi pratade om igår, om våran resa och vad planerna för ikväll är. Vi kom fram till att det blir grillning ikväll! Kan nog bli kul tror jag. Jag sitter i köket med min laptop just nu med mina föräldrar och Zarah. Vi snackar om lite grejer och min pappa cpar sig med Zarah. haha, dem gör olika ansiktsuttryck till varandra hela tiden. Ser roligt ut! Vi var ifall och handlade grejer som vi skall ha med oss till grillningen ikväll! Gött, nu är det ifall gjort. Jag skall strax flytta på min häck och gå till min garderob och hitta något som jag kan ha på mej ikväll. Gött att man kan ha vanliga skor på sig, kör på mina svarta Converse ikväll! Jag älskar dem verkligen. Jag kör även på en hög toffs med snelugg, är inte ofta jag har toffs. Aldrig faktist rättade sagt. Jaja, ha en trevlig kväll, så hörs vi imorgon! Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0