Jag är fortfarande glad..

Hello på er! Nu är jag hemma igen. Blev systemet, jag kunde tyvärr inte hålla mig så jag var tvungen att be Steph att köpa ut till mig också. Jag som inte ens skulle dricka, men eftersom att det är Lygnevi på lördag och fredag imorgon. Så kan det vara behövligt att ha alkohol. Träffade även min syster & hennes pojkvän, var trevligt! Nu sitter jag här hemma och äter glass med chokladsås, fan vad gött! Snackar även med Zarah som fixar sig, hon skall ut på krogen i Göteborg. Vad skoj! Själv skall jag faktist inte göra något, sitta hemma och bara ta det lugnt. Jag vill så otroligt mycket åka till Varberg, men varken skjuts dit eller hem. Well, det kommer fler gånger. Jag funderar på att städa mitt rum? Hmm, jag är ensam hemma ikväll ifall. Underbart! Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0