I'm happy!

När vi var ute innan, så satte Steph på en låt. Och jag kände igen låten som fan och fick mej verkligen att tänka till att det var en låt vi hade hört på en klubb när vi var utomlands och jag har letat efter den men inte hittat den. Jag blev så jävla glad och när jag lyssnar på den så blir jag ännu gladare. Tänka sig att låtar har den effekten att göra människor glada. Det gillar't! Har precis lagt in den ifrån min mobil, fyfan vad jag älskar denna låten. Den är helt fantastisk och vilka minnen man får. Livet är ju så jävla underbart ibland och jag är otroligt glad! Nu jävlar skall detta hålla sig. Och mina föräldrar är bara för bäst, jag älskar dem så otroligt mycket. Tack för allting! =) Nu skall jag ringa Samah och kolla om hon skall sova hemma ikväll, för hon har nämligen inga nycklar med sig och jag kommer inte vakna av att hon ringer mej sedan. Det funkar liksom inte på mig, haha. Bara ibland om man verkligen har tur. God natt lovers!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0