I will take that blame from you.

Nu är jag hemma igen, skönt! Har även kollat på High School Musical och Benjamin Button. Tackar gud för internet på mobilen asså. hehe! Nu sitter jag här och skall strax fixa mitt hår, duschade det innan och satte upp det i en toffs. Så skall strax platta det medans jag kollar på How I meet your mother. Är så lugnt och skönt i lägenheten, ingen är hemma. Fy, det är så otroligt lugnt! Det är ju trots allt väldigt härligt och få vara ensam ibland. Men jag saknar Julia & Cely så otroligt mycket. Längtar till helgen! Efter att jag fixat håret, så skall jag börja med att renskriva intervju frågorna ifrån praktiken. Jag har två dagar kvar, tiden bara rinner iväg och det har gått så otroligt fort! Vi hörs ikväll, pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0