Hos Jonelia.

Hej på er! Hann inte blogga innan, men nu har jag tid för det. Jag fixade mig innan och köpte jättefina blommor. Sedan vid halv två tiden så kom Cely hem till mig och sedan var det bara att ge sig av till Kyrkan. Det var jättetrevligt och roligt! Efter besöket i kyrkan så gick vi alla hem till Julia. Där bjöds det på flera tårtor, dricka, godis och massa annan mat. Gott och roligt var det! Nu är våran älskade vän Julia konfimerad! =) Grattis älskling! Sedan efter flera timmars sittande, så bestämde vi oss för att gå hem till mig & Cely. Men det varade inte så länge och plötsligt så träffade vi min brosha och kollade om han kunde köra oss till Jonelia. Snäll som han är, så gjorde han det. Vi sitter och snackar lite om precis allt möjligt, hehe! Vet inte vad vi skall göra, det får vi se. Julia har ifall åkt hem pga en grej. Lite synd, men men. Vi hörs antingen ikväll eller imorgon. Ha en trevlig kväll, puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0