Hos familjen Balika

Hello. Jag fixade mig och sådant innan, satte på ipoden och gick iväg till min andra hälft, Julia. Sitter här just nu med hennes lillasyster, Julia och Cely. Vi är ensamma hemma, vi skall strax bege oss till ängskolan där Zarah och Steph väntar. De har ringt mej och sagt att det är något jätteviktigt som dom vill berätta. De har ringt ett par antal gånger, så mjo jag hoppas att det faktist är viktigt när jag väl kommer. Annars blir jag sur! Yeah, det är annars jättefint väder ute. Solen bara skiner och jag hade på mig min skinnjacka innan och det blev så jävla varmt. Så den får stanna kvar hos Julia när vi går ut, så får jag hämta den någon annan gång. Trots allt mitt andra hem! ;) höhö. Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0