God natt!

Hej på er. Kom hem för ca en timma sedan och sitter och kollar på Ugly Betty medans jag mumsar i mig en glass. Jag skall kolla på DH och sedan lägga mig vid tio tiden så att jag verkligen är pigg imorgon och inte behöver stressa osv. Skall bli skönt, jag är lite trött. När vi repade idag, så gick det la sådär i början. Jag & Ulf åkte upp till Gymnasiet för att hämta resten av killarna som skulle vara med o repa. Så gjorde vi det och åkte sedan tillbaka till Ängskolan. Vi har ju inte repat på 3 veckor, så det lät lite illa på vissa instrument och så. Men det fixade sig tillslut! Och Viktors röst var inget vidare, han kunde knappt sjunga eftersom att han hade övat med sitt band före. Så mjo, vi får hoppas att den är bra tills imorgon eftersom att det är han som sjunger hela låten och jag kommer in då och då. God natt o pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0