Ge mej redbull!

Hej igen! Jag har sovit och jag är överlycklig. Men när jag vaknade, så var jag lika trött igen. Men det kan bero på att jag och Samah satt uppe väldigt sent inatt och snackade om lite grejer. Gick inte och få käft på oss alltså, haha! Och varje gång vi skulle säga god natt till varandra, så började någon av oss att berätta något. Så det gick så tills klockan var två på natten och då fick vi skärpa till oss. Idag skall jag fan lägga mig tidigt, om det så krävs att jag slänger ut henne ur mitt rum. Som ni förstår, jag har haft en inneboende hos mig. Nämligen kära Samah! Nej, jag skoja. Men eftersom att jag har dubbelsäng, så har hon sovit med mej det senaste. Jag förstår henne, min säng är ju hur skön som helst! Nej, gäääääsp, nu somnar jag snart igen! Döda miiiiiiiiiiiiig ! Pusshej lovers



Liverpool spelar ikväll, kämpa på nu!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0