Ändrade planer..

Vi var i affären då vi plötsligt kände att ingen pallade att grilla ikväll. haha, så typiskt oss! Men äsch, vi skall försöka få igång vattenpipan senare ifall. Vi sitter just nu och kollar på TV. Det är så jävla gött väder ute, det är sjukt asså. Och, jag har blivit brun i ansiktet också. hihi, detta är nog min dag.. haha!

På tal om annat, så har jag ändrat rutiner när jag sminkar mej nu för tiden. Brukar alltid bli vanligt då jag använder eyeliner och bara mascara. Men det började att bli så tråkigt att sminka sig så varje dag, dock till och med när man skall på fest. Man ser ju vanlig ut då, vilket inte är så roligt. Så nu har jag blivit smått besatt av att använda ögonskugga. Jag och svart ögonskugga passar så bra ihop. Har blivit helt kär i det och nu kan jag inte sluta. Älskar när man använder så mycket ögonskugga, speciellt svart ögonskugga då man knappast ser ögonen för att det är så fullt med ögonskugga runt ögonen. Åh, det är så äckligt snyggt och jag passar i det så otroligt mycket. Det är liksom som att jag hittat min kärlek igen, my lover liksom.. haha! Nej, men det är ifall sjukt fint!

Nu skall jag gå, vi hörs nog ikväll. Annars så får ni ha en toppen bra kväll! Xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0