AliaaCelyJulia.

Hello! Innan kände jag verkligen för att städa och det behövdes verkligen. Det blev så jävla fräscht och fint! Hoppas att det håller sig nu. Efter det var det bara att börja fixa sig eftersom att jag sedan skulle vara med Julía & Cely. Hade lika roligt som vanligt och jag tycker om dem så otroligt mycket. Kom precis hem, var och följde Julia hem med Cely. Det var otroligt kallt! Nu sitter jag ifall hemma i mitt rum i min sköna säng. Kollar på Titanic med Zarah. Den är så sorlig, men en otroligt fin och bra film.  Funderar på att lägga mig så att jag kommer upp tidigt imorgon. Nattvard i Kyrkan imorgon inför Konfirmationen! Undra hur detta kommer att gå, Julia & Cely? ;) God natt, pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0