Aliaa hjärta Mando Diao är lika med sant.

Hello! Vilket fint väder det har varit idag. Har varit med Steph och Zarah. De är bara för bäst. Sedan kom Daniel och hans vänner. De är sjukt roliga! haha. Jag, Zarah och Steph chillade ifall och snackade om precis allting. Jag älskar dem väldigt mycket, vad hade jag gjort utan er? Fyfan. Och snart åker ni! Det förtjänar ni och är så glad för eran skull. Jag skall bomba er med massa sms! haha. Jag minns förra sommaren så var det en vecka då Zarah och Steph åkte utomlands, då jag inte fick åka iväg av mina föräldrar. Fyfan, jag var så jävla ledsen. haha! Jag hade redan varit utomlands med dom två gånger, men endå så ville jag åka iväg igen. Den veckan så messade jag sönder och fick svar typ två gånger. Men de var medvetna om det och jag själv var medveten om att jag inte kunde få något svar pga att jag visste att de inte kunde svara. Men fyfan, jag hade så tråkigt utan dem. Och veckan då dem var borta, kändes som en evighet. Men jag klarade mig igenom den veckan och på fredagen så stog jag i Landvetter och väntade på dem. Vilken lycklig känsla det var att se dem! Jag glömmer aldrig den känslan, det var så jävla underbart. Jag hade väntat hela veckan på att få se dem. När vi väl var framme i Skene, så gick vi ut och chillade i det fina vädret och de fick berätta allt om deras resa. Det är något vi alltid gör efter att någon av oss har varit utomlands. Man blev så glad av att ha dem i sin närhet, veta att dom äntligen är i Sverige, att man kan få tag i dem om det är något, om man är ledsen eller vad det än är. För den bästa känslan är att veta att dem alltid kommer att finnas där, vart dom än är.





Aliaa hjärta Mando Diao
Jag är kär på nytt.
 



Kommentarer
Postat av: stephanie

aliicia daa.. underbart att du känner så du ska veta å borde evta va som helst så kom ba lr hör av dig som du sj sa... kommer alltid vara här <3

2009-04-02 @ 23:45:27
URL: http://lastephanii.blogg.se/
Postat av: Zara

Åhh så söt du är Aliaa.Det är så tråkigt att du inte kan hänga med när vi åker men du vet hur vi är, vi kommer åka fler än en gång nu i sommar. Som vi alltid har gjort. Du är min lilla syster och jag kommer alltid vara där för dig, I promise <3

2009-04-03 @ 14:08:12
URL: http://justlovemyself.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0