090430

Idag är det valborg och jag vet inte vad jag skall göra. Men är inte så noga med det heller, hehe. Ifall, började tio över åtta i morse och då hade jag idrott. Vi har ju kondition-veckorna nu framöver ända till sommarlovet. Och har terränglöppning vecka 19 uppe vid h-sjön. Vi fick ifall tre alternativ att välja emellan, så jag valde att springa 2,8:an två gånger och sedan fick jag sluta. Var lite död efter det, men man känner sig så duktig efter att man har gjort det! Ipod+springa = bra kombination! Min kondition är ju inte den bästa direkt, pga att nästan alla mina vänner röker och då blir jag ju passiv rökare, vilket är så otroligt keligt. Men det är ju inte direkt skoj att behöva ställe sig på något annat ställe bara för att dem röker. Well, det var ifall gött och få springa! Jag skall klara VG när vi har terränglöppningen, vilket Urban höll med mej om!
Efter idrotten så hade jag en timmas rast och sedan engelska. Var en lugn lektion, arbetade & pratade med Emil hela tiden ungefär. Men vi fick gjort massa också, heja oss! Sedan slutade lektionen vid halv elva och då gick jag direkt till Lillemor och pratade med henne lite och sedan gick jag hem. Jag slutar egentligen inte nu, har b-språk, matte & hemkunskap kvar. Lite ångest över att jag missar matten, då jag har prov på tisdag nästa vecka, men jag vet ju vilka uppgiter det är, så tänkte arbeta hemma lite över helgen. På b-språken så kollar vi på film och hemkunskapen är inte viktig för mig heller, det är nog det onödigaste ämnet som finns.. ( om man inte tycker om det då, och skall välja att hotell&restaurang) på gymnasiet. Så Cely skulle säga till min lärare, Tack! Förövrigt så gick hennes mobil sönder idag, vilket inte är så bra. Stakare! Vi hörs senare, pusshej!

Kommentarer
Postat av: Cely

Skriver här eftersom jag inte kan smsa/ringa dig.

Inger frågade aldrig efter dig när jag pratade med henne innan jag drog hem före HK, så det är lugnt fram tills nästa vecka! :)

2009-04-30 @ 14:49:54
URL: http://cely.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0