090427

Hej på er. Första skoldagen på tre veckor och den var hyffsat bra. En rätt så kort dag, hade NO i en halvtimma och sedan fick vi sluta pga att lärarna skulle på något möte tror jag det var. Ifall, en bra dag i skolan! Imorgon blir det en kort dag också, har två lektioner bara ungefär. Härligt! Det är pga att det är SM i basket, så vi får kolla på det istället för att gå på lektion. Vilken bra start på veckan, kunde ju liksom inte blivit bättre. Idag har jag ingen aning om vad jag skall göra, åka och köpa present till Samah tror jag. Hon fyller ju år imorgon också! Ska även renskriva praktikfrågorna hade jag tänkt, hehe. Har ändå inget bättre för mig och ingen ide att bara slänga bort dagen sådär. Nu skall jag äta, vi hörs senare. Pusshej!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0