090426

Hej på er! Efter att jag & C hade varit i Kinna igår hos Jonelia, så kom broshan och hans kompis och hämtade oss. Det är riktigt roligt att åka bil med dem, för dem kör med en välldans fart och har ett jävla liv med musiken. haha, jag & Cely satt bak i bilen och diggade till musiken. När jag väl var hemma, så var jag med Zarah. Vi planerade kvällen lite och tillslut så åkte vi upp till assberg och festade. Måste ju säga att det var trevligt! hehe.

Idag är det söndag, vilket betyder att det är min första skoldag imorgon på 3 hela veckor. Det är helt otroligt! Tillbaka till allvaret nu, är ju inte långt kvar på läsåret. Men det är bara att stå ut! Annars hade jag tänkt och städa mitt rum snart, det ser ju inte direkt fint ut längre. Well, vi hörs senare! Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0