090424

Hello bloggen! Idag var det min sista dag på praktiken och det var hyffsat bra. Kommer nog sakna det trots allt! Det sista jag fick göra idag var att hjälpa till Marina och baka. Sedan fick jag sluta tidigare, så jag träffade Julia. Vi pratade lite om helgen och så. Sedan tog jag bussen hem och när jag hade kommit hem så hade Steph & Zarah lagat mat till mej. Så snälla! hehe. Vi skall strax kolla på Titanic. Pappa är inte hemma, han är och lämnar mamma. Antar att han kommer hem snart. Well, jag har inte så mycket mer o skriva, är ganska glad faktist. Har fixat presenten o ett kort till Julia nu. Blommor fixar jag antingen senare eller imorgon. Härligt o ha det överstökat nu! =) Tänka sig att våran kära Julia skall konfimeras imorgon, åh.. är så glad för det! Nu är det bara problemet med vad man skall ha på sig, åh.. Well, det fixar sig! Vi hörs ikväll, pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0