090422

Hello. Vaknade vid halv sju i morse, började att fixa mig och funderade ut vad jag skulle ha på mig. Tillslut så listade jag ut det och tog bussen kvart i åtta till Gymnasiet. Mötte Sami, så jag hade följe med henne och sedan träffade vi Josef. Efter ett tag så träffa man alla musikklasser från Ängskolan, så det var bara att börja fixa med instrument o så. Tillslut var klockan redan nio och man började att bli smått nervös. Men Elin & My fick lugna ner mig, hehe. Men tillslut så var det dags och sjuorna började att sjunga, sedan var det åttornas tur och sist ut var det niornas. Tobbe var så sjukt grym i slutet! Jag är ifall nöjd, trodde aldrig att jag skulle pallra min häck upp på scen, men där ser man. Cely, du borde vara så stolt över mig! Hehe, hon känner mig och vet hur nervös jag blir inför sådant. Well, sedan åkte jag, Zarah & Steph till Kinna och gjorde lite grejer. Jag behövde inte gå på min praktik idag, vi som skulle vara med på kulturkalaset hade visst fått ledigt från skolan, gött som fan. Jag som hade tänkt att åka till min praktikplats efter att vi sjungt, men sedan sa Ulf att vi inte behövde det. Gött som fan! Pusshej

Kommentarer
Postat av: Cely

Riktigt stolt över dig bruttan :D

sa ju att det skulle gå bra!

2009-04-22 @ 18:01:34
URL: http://cely.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0