090420

Hej bloggen! När jag vaknade i morse så var jag rätt så pigg, men sedan när jag satte mej på bussen så kände jag hur otroligt trött jag började att bli. Åh, det var hemskt att praktisera och man vara nära på att somna hela tiden. Gäspade som attans och jag har frontat hela dagen, det har varit ur tråkigt. Men bättre än att packa upp varor ifall. Men det var ganska lugnt idag, eftersom att de får in varorna imorgon och då är det ett jävla liv med att packa upp varor. Åh! Jag struntade i min lunchrast och fick sluta en timma tidigare istället. Gött som fan! Och nu sitter jag här hemma och kollar på Gilmore Girls o nästan somnar. Är sjukt trött, men skall kolla födelsedagspresenter, konfirmationspresent och studentpresent just nu. Jag skall kolla på massa hemsidor och försöka hitta något snyggt som jag kan beställa hem. Är så tråkigt och behöva gå runt i Kinna och kolla present, för man hittar aldrig något endå. Och nu är jag plötsligt barnvakt åt min lillebror, eftersom mina föräldrar precis åkte till Borås. Kul! Pusshej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0