090418

Hello allihopa! Igår kväll blev det fest i Assberg hos K. Det var så jävla roligt och en jävla goer fylla hade man! Jag, Zarah, Steph, Alexandra och Samah kom iväg vid kvart över tolv hemifrån och sedan mötte vi upp Nathy på vägen. Kul var det ifall och jag, Zarah & Steph kom hem vid halv fem. Och det började att ljusna till ute då, sjukt vad tidigt det ljusnar nu för tiden. Men fyfan, det var så jävla kallt. Åh, finns inga ord!

Vaknade redan vid åtta på morgonen först och var helt död, sedan somnade jag om och vaknade vid halv tio. Hoppade i duschen och nu sitter jag här halvt död. Funderar på att gå och lägga mig igen, mina ögon svider. Klockan är ju knappt elva! Haha, jag gick in i Zarahs rum innan och hon sover så jävla djupt. Men hon behöver nog få sova. Stakare! haha

Jag funderar även starkt på att bli lebb! haha.. ;)
Vi hörs senare, pusshej!


Vi bara glider ifrån varandra mer och mer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0