090416

Har inte kunnat blogga på hela dagen, tyvärr. Praktiken var faktist helt okej, har börjat att vänja mig. Sedan träffade jag Zarah för att vi skulle äta lunch tillsammans, blev Punkten. Sedan träffa jag Ulla och hennes mamma. Åkte sedan hem med kvart i fyra bussen. Det enda jag hann göra när jag väl var hemma, var att byta om till en tjockare tröja. Sedan gick jag till Parfymeriet och köpte en ring och nya örhängen. Älskar dem! Efter det så åkte jag hem till Ulla, där även Julia var. Vi åkte sedan till Tjejföreningen och nu är jag hemma. Men skall strax till affären och sedan duscha mitt hår, vi hörs senare ikväll! Åh, vilken dag och jag är så jävla trött.. Well, jag är glad ändå för imorgon är det fredag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0