090415

Hej på er! Idag har det faktist varit en hyffsat bra dag, var inte så jobbigt på praktiken. Fick dock sluta en halvtimma tidigare, det var gött. Alexandra kom och hälsade på idag också, det var trevligt. Stod och pratade med henne en stund. På min lunchrast så gick jag runt i Kinna för att hitta en födelsedagspresent till Samah. Men hittade inget som passade eller var riktigt fint, men skall fortsätta mitt sökande imorgon. Hoppas jag hittar något, annars blir det att beställa något från internet. Idag skall jag, Cely och Julia träffa Amanda som är hemma från Falkenberg nu. Det var längesedan, herregud!! Men skall nog bli trevligt. Jag skall måla naglarna svarta nu, hehe! Pusshej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0