090413

Hallå bloggen! Idag är det fint väder igen, men denna gången orkade inte någon av oss att gå ut. Vi ville sova ut istället. hehe. Vaknade för någon timma sedan och hoppade in i duschen direkt. Nu sitter jag här och inte gör så mycket. Orkar inte heller göra något, är helt död om man säger så. Men jag & Zarah skall ifall ta en tripp till affären sedan. Steph skall också med tror jag allt.

Imorgon börjar jag praktisera, nu har mitt humör för det vänt helt. Jag kan kanske tänka mej att det blir roligt ändå. Jag har varit emot det i flera veckor nu, men det kan nog bli bra endå. Jag har även Julia som skall praktisera i Kinna, så vi skall försöka att ha våran lunchrast samtidigt. Vi hörs mer senare ikväll, pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0