090411

Hej bloggen! Nu är jag här för att skriva igen, höhö! Jag vet att ni har saknat mina blogginlägg ;) haha.
Idag vaknade jag redan vid nio på morgonen, det var helt sjukt. Ingen annan i familjen var uppe och det var så fint väder ute, så jag bestämde mig för att byta om och gå ut och sätta mej i solen och skriva lite. Jag tog med mej ett block och min ipod och satte mej vid ängskolan. Som sagt, när jag tänker mycket så måste jag skriva ner det, ifall det blir för mycket jag tänker på. Känner en sådan lättnad då, hehe. Sedan kom det några killar som skejtade och de var grymt bra. Satt där i fyra timmar, tills mitt batteri på ipoden dog. Så vid tolv tiden bestämde jag mej för att gå hem. När jag väl var hemma så sa Zarah att de skulle iväg till ängskolan och sätta sig där, så jag bytte om och sedan följde jag med. Blev att vi snacka om lite allt möjligt, om gårdagen och om resan. Mer än så var det typ inte! När jag och Zarah kom hem så satte vi oss och åt. Fyfan, vi är så jävla mätta nu! haha.

Grillningen igår kväll var faktist chill. Det var gött! =) Och kvällens planer har jag ingen aning om. Vi vet inte riktigt vad vi skall hitta på, återstår och se. Nu skall jag hoppa in i duschen, hörs ikväll! Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0