090409

Hello! Vaknade redan vid halv elva tiden och det var så tyst här hemma. Gick över till mamma och pappa, men då var bara mamma hemma. Så jag umgicks med henne lite. Alltid trevligt och jag älskar henne så fruktansvärt mycket. Zarah kom hem vid elva tiden sedan och sa att vi skulle bort till Systemet. Så det var bara att börja fixa sig och sedan åka iväg till Kinna. Vi fick vänta ett tag för att det var så mycket folk på Systemet, men tillslut så gick det väldigt fort. Åkte sedan hem och nu sitter jag här och kollar på TV. Jag skall strax börja att fixa mig, eller mjo fixa håret bara. Sedan blir det att fundera ut vad fan man skall ha på sig. Åh, jag hatar kläder ibland.. skall vara så svårt att hitta vad man skall ha på sig, men endå har vi tre garderober fulla med kläder. haha! Jag är ifall jätteglad och planerna för ikväll är att vi skall på grillfest. Låter kul och hoppas att det blir det också. Som sagt, allt blir roligare med lite alkohol. ;) Hinner kanske blogga innan jag sticker, annars så får ni ha en super bra kväll! Pusshej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0