090408

Hej bloggen! Har inte bloggat på hela dagen, fick lite ångest. hehe! Jag och Cely gick ut vid två tiden för att möta Julia vid ängskolan. Sedan gick vi runt ett tag och bestämde oss tillslut för att gå hem till Julia. Det var trevligt och vi satte oss i källaren. Efter ett tag kom Jonelia. Gjorde inte så mycket mer än och snacka och skratta massa. Sedan kom Jonel ner en stund. När vi märkte att det började att bli lite finare väder, så gick vi bort till ängskolan och satte oss. Det var så jävla roligt. haha! Sjöng, dansade, flummade, cyklade osv. Mjo, det var en jävla bra dag trots allt. Gick även upp till Emilia en stund. Nu åker Julia imorgon, åh så tråkigt. Vill inte att hon skall åka, men hon kommer ifall hem på lördag igen. Har redan paxat henne! ;) haha! Jag sitter nu här hemma med min syster och halvsyster, Alexandra och Zarah. Alexandra skall strax hem och Zarah skall lägga sig eftersom att hon skall iväg tidigt imorgon. Jag skall själv sätta mej och kolla på film. Jag skall kolla på en jättegammal film, Fucking Åmål! Jag tycker om den filmen så otroligt, eller ah jag har inte kollat på den på ett bra tag. Men skall bli kul och se den igen. Nu börjar jag bli trött, usch. Film och sedan lägga sig! Skall bli skönt och få sova ut imorgon. Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0