090407

Hej på er! Klockan är snart ett på natten och jag är ganska trött. Skall nog strax lägga mig, men först så skall jag berätta om min dag. Jag och Zarah fick för oss att gå och köpa massa godis vid 7 tiden, så det gjorde vi. Vi köpte två påsar fulla med godis. haha! Vi var så jävla sugna. Sedan mötte vi Steph, så det blev lite snack. Gick sedan över till min kusin Ulla, där jag grillade med dem. Men det blev inte så lyckat direkt. Fyfan, men nästa gång då jävlar skall det bli bra! Gick ifall hem vid nio tiden då jag precis skulle ringa Zarah för att be henne öppna ytterdörren, men så var hon redan ute med L och M. Så vi stog och snackade med dom ett tag innan vi gick hem. När vi väl gick hem, så bytte vi om, mötte upp Steph och gick ut och gick. Det var faktist ganska gött väder endå, lite kyligt bara.

Vi snackade ifall om allt möjligt, men mäst om Tunisien resan. Jag har sådan jävla ångest, vet inte riktigt om jag skall åka med eller inte längre. Blir så tveksam och det är fruktansvärt jobbigt för att jag vet inte riktigt om jag verkligen vill åka med eller inte. Men känns som att jag verkligen kommer att ångra mej ifall om jag inte åker, men endå inte. Asså, ni förstår nog inte hur jävla jobbigt detta är! Jag får snart damp och fick natten på mig att tänka över ifall jag skulle åka med eller inte. Så imorgon är jag faktist tvungen att bestämma mig. Mitt huvud sprängs snart och detta tar död på mig, helt jävla seriöst. Åh, allt är bara vafan.. har inga jävla ord. Men jag försöker att vara positiv och glad ändå.

Nu skall jag sova och försöka att komma på andra tankar. Pusshej!

Och jag kom på att det är exakt en månad kvar tills jag fyller år.


/ Jag behöver dig verkligen!





Uppdatering;

Jag har inte lyckats att somna än, fast jag har försökt. Går inget vidare! Inte så roligt och finns inget bra på tv alls att kolla på. Jag har ifall hunnit tänka i flera timmar och inte precis kommit fram till något beslut än. Men jag är glad ifall. Skall försöka att hålla det nu framöver, så blir nog allt lugnt. Pusshej, vi hörs imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0