090402

Hej på er! Det är fint väder idag också, härligt. Dagen började med idrott, då varken jag, Cely eller Sara var med. Så vi satt och kollade på när dem andra dansade. Sedan kom jag på att jag hade glömt en sak hemma, så gick hem på rasten med Cely. Sedan var det engelska som gällde när vi var tillbaka i skolan. Var ingen seriös lektion, snackade med Sara och Emil hela tiden. Läraren var inte i rummet, för att hon hade prov med några andra elever i min grupp. Efter det var det b-språk och då kollade vi på film bara. Sedan hade jag en låång rast och sedan matteprov. Det gick bra kändes det som, eftersom att jag inte är så värst bra på matte så känndes det ju endå rätt okej när man gick därifrån sedan. Hade hemkunskap sista lektionen, men jag gick inte på den så jag sitter hemma just nu. Asså visst, det är nog inte menningen att man skall tycka om alla ämnen, men seriöst hemkunskap? Det är nog det onödigaste ämnet som finns. Så jävla onödigt så att det inte är sant! Men mjo, det är la bara att stå ut. Imorgon när jag slutar, så är jag borta från skolan i tre veckor. Då kommer jag vara lycklig! haha. Jag skall strax duscha, har precis beställt en ny IFK tröja. Åh, snygg var den! Vi hörs senare, pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0