inte det roligaste.

Klockan är lite över två på natten och jag är inte ett dugg trött.
Så jävla typiskt, för jag vill ju sova men kan inte.
Har lyssnat sönder på alla mina låtar jag har och har tröttnat.
Jag behöver nya låtar! Fy, vad jag klagar känns det som ;o men det får ni stå ut med.
Tänkte sätta mej framför soffan och kolla på någon film, men det blev ju inte direkt av.
Så det är ju ett alternativ! :)
Samah har inte kommit hem, ska kanske ringa och kolla om hon lever.
Btw, jag köpte världens sötaste och goaste vantar idag!
Det finns en låt som vi i musikklassen lyssnade på och jag fastnade för den direkt.
Den är så himla bra!
Breaking Benjamin - Follow Me , heter den och jag tycker att ni alla ska ta och lyssna på den.
Jag snackar med Zahara just nu på msn, dem har fått upp den bärbara datorn nu och sådant.


Det snurrar i huvudet, jag tänker på saker jag inte borde tänka på och jag tänker alldeles för mycket.
Pusshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0