Ännu ett inlägg!

Jag är både arg och ledsen och jag saknar Zahara så fruktansvärt mycket.
Så mycket att jag bara vill åka in till Göteborg och ta första bästa tåg till Stockholm.
Jag har så otroligt tråkigt utan henne. Jag får damp snart och vet inte vad jag ska ta mig till.
Exakt därför skriver jag blogg.
Än så länge så har ju vissa dagar på lovet varit helt jävla fantastiska, men andra inte och just nu suger mitt lov så äckligt mycket!
Jag vill ha Sex and the City filmen, jag har redan sett den men jag vill se den igen.
Och jag kan tyvärr inte ladda ner på min dator förrens jag har skaffat mej ett virusprogram :((((
Så jag får la nöja med mej med Sex and the City boxen.

nej, nu orkar jag inte klaga mer.
ska bli positiv !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0