29/10

I måndags så flyttade Zahara till Stockholm och vi var och lämnade henne.
Jag började inte direkt att gråta, men på vägen hem kändes det verkligen att det var allvar och nu hade hon flyttat och hon skulle inte komma tillbaka.
Det var inte förrens jag var hemma tårarna kom fram. Känns så tomt här hemma utan henne.
För det är ju bara jag och min andra syster, Samah som använder denna lägenheten och bor här.
För er som inte vet, så bor jag och Samah i en egen lägenhet och mina föräldrar bor i en egen lägenhet, fast vi bor precis bredvid varandra. Och vi har en dörr emellan, så man kan gå fram och tillbaka i lägenheterna hur som helst. Förutom när den är låst då! haha, men det fattade ni nog.
Kan ju med andra ord säga att hon nästan aldrig är hemma, så det är la därför det blivit så tomt nu eftersom Zahara har flyttat och när hon bodde här, så var det alltid livat!
Nog med det! Idag var jag ensam hemma och det var skönt. Hade jättehög musik, åt frukost, fixade mig, klädde på mej och sedan åkte jag iväg till Göteborg med Steph.
Det var väldigt trevligt. Köpte lite grejer och så. :)
Vi träffade en person som vi inte hade träffat på åratal, Shvan. Jag kände knappt igen honom, förrens han kom fram och hälsade på mej och Steph.
Imorgon blir det nog en väldigt lugn dag. Ska till Kinna med Steph ifall, hon har något möte.
Sedan blir det nog hem och städa. Asså, det ser ut som rena bombnedslaget i våran lägenhet.
Blev så stökigt när vi skulle ta ut alla grejer som var Zaharas. Och ingen av mej och Samah har orkat städa sedan dess.
Men imorgon är det nog dags. Ligger grejer precis överallt!
Pratade med mina föräldrar och de ville inte att jag skulle åka ner till Stockholm denna helgen,
men jag fick åka ner nästa helg, för då åker jag nog ner med Steph.
Jag börjar redan längta lite, men ska inte längta allt för mycket. För skulle det inte bli av, så blir jag bara besviken.
Jag vill göra något riktigt skoj till helgen. Eller rättade sagt, jag och Steph vill göra något riktigt skoj till helgen.


Kommentarer
Postat av: Cely

Ingen innebandynatta eller? :O <3

2008-10-30 @ 15:00:32
URL: http://cely.blogg.se/
Postat av: September

2008-10-31 @ 08:54:21
Postat av: September

Jo :O

2008-10-31 @ 08:54:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0